DIY

mandag den 29. oktober 2012

Giv mig tid.

Puha så er hverdagen startet. Vi er begge to startet på arbejde og Vilja er startet i vuggestue....Det vil så sige at vores hverdag begyndte i august. Ja så meget tid har jeg. Det er først nu, at jeg kan finde et lille pusterum til at skrive på bloggen. Bloggen er nedprioriteret og det er hæklingen i den grad også, desværre. For ikke så lang tid siden var jeg i Fox og Jane for første gang http://www.foxogjane.dk/?page_id=2554 . Jeg fik købt lidt garn og bogen Hæklerummet, hvor der er så mange fine opskrifter. Jeg har bare ikke tid til at lave nogen af dem. Jeg savner at hækle og overvejer at melde mig til et kursus, så jeg kan få tid til det igen.


Sidst jeg skrev på bloggen var jeg i gang med Elgen Helge, den blev færdig så vi kunne give Vilja den i fødselsdagsgave.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar